zaterdag 10 januari 2009

Ding 3. Ontdekkingstocht

Het is leuk om steeds meer mogelijkheden te ontdekken van de weblog. Inmiddels weet ik hoe je afbeeldingen, foto's of een andere gadget toe kunt voegen. Ook heb ik me bij collegas op de blog aangemeld als volger, en ik heb ontdekt dat ik zelf ook al een volger heb. Ik heb begrepen dat bij elk bericht tags moet toevoegen en dat het taggen op deze weblog labelen heet. Het is me gelukt om m'n tags in een rijtje aan de rechterkant van mijn weblog te krijgen, zodat je alles makkelijk terug kunt vinden. Ook is de datum aangepast. Dit alles is mede mogelijk gemaakt door een knusse baliedienst met collega Hinke. Ook dank aan Gerbrich die ons kennis heeft laten maken met social bookmarking. Ik merk dat we enthousiast zijn, het is leuk om informatie te delen en we lopen al op de zaken vooruit. Tot nu toe bevalt deze ontdekkingstocht me prima!

1 opmerking:

  1. Dat gaat heel goed. Je blog ziet er fantastisch uit met labels en foto's in de zijbalk en een mooie foto van de bieb in de kop. Computerproblemen en knusse baliediensten wisselen elkaar af. Al met al komt het vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen